Με νέα διαφημιστική εκστρατεία, η Τυνησία επανέρχεται δυναμικά στον τουριστικό τομέα, με τίτλο… «Ήρθε η ώρα για την Τυνησία»


 

 

 

 

Μια διαφημιστική εκστρατεία για την προώθηση της Τυνησίας ως τουριστικό προορισμό ξεκίνησε σχεδόν 3 χρόνια μετά τη δολοφονία 38 παραθεριστών σε τρομοκρατική επίθεση στο Sousse.

 

 

 

Το Εθνικό Γραφείο Τουρισμού της Τυνησίας  χρησιμοποιεί τη φράση «Ήρθε η ώρα για την Τυνησία» σε διαφημίσεις που θα εμφανίζονται έως το τέλος του έτους.

 

 

 

Ο Thomas Cook επανέφερε στο πρόγραμμα πτήσεων τον προορισμό από τα αεροδρόμια του Μάντσεστερ και του Γκάτουικ τον Φεβρουάριο, από τη Γλασκώβη τον Απρίλιο και από το Stansted και το Newcastle οι πτήσεις θα ξεκινήσουν αυτό το μήνα.

 

 

 

Από την πλευρά της η Tui ξεκίνησε πτήσεις νωρίτερα αυτό το μήνα προς το Hammamet από τα αεροδρόμια του Μπέρμιγχαμ, του Μπρίστολ, του Γκάτγουικ και του Μάντσεστερ.

 

 

 

Οι εταιρείες επανένταξαν τον προορισμό στο πρόγραμμά ύστερα από την χαλάρωση των περιορισμών του Υπουργείου Εξωτερικών του Ην. Βασιλείου για ταξίδια στο μεγαλύτερο μέρος της Βόρειας Αφρικής.

 

 

 

Ωστόσο, η κατάσταση εκτάκτου ανάγκης, που επιβλήθηκε τον Νοέμβριο του 2015, εξακολουθεί να ισχύει και μάλιστα τον Μάρτιο υπήρξε παράταση 7 μηνών.

 

 

 

Η διαφημιστική καμπάνια της TNTO UK εμφανίζεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με ψηφιακή δραστηριότητα στο Facebook, το Instagram και το YouTube, αλλά περιλαμβάνει και διαφημίσεις σε γυναικεία περιοδικά.

 

 

 

Με το μότο «Ήρθε η ώρα για την Τυνησία» συνδέονται δημιουργικά θέματα που προβάλλουν διάφορες πτυχές του πολιτισμού της Τυνησίας, θεαματικά τοπία και τις ποικίλες εμπειρίες που μπορεί κανείς να ζήσει κάνοντας διακοπές εκεί.

 

 

 

Η διευθύντρια του TNTO, Wahida Jaiet, δήλωσε: «Είμαστε ευτυχείς που οι Βρετανοί τουρίστες επέστρεψαν στην Τυνησία.Οι τουριστικοί πράκτορες αναφέρουν ισχυρές πωλήσεις και πιστεύουμε ότι ήρθε η ώρα να γνωρίσουν οι Βρετανοί επισκέπτες τι προσφέρει η Τυνησία, πέρα από όμορφες παραλίες.Νομίζω ότι οι άνθρωποι θα εκπλαγούν από το πόσα υπάρχουν για να δουν και να κάνουν στην Τυνησία».

 

 

 

Η Τυνησία ελπίζει να προσελκύσει περίπου 80.000 Βρετανούς επισκέπτες φέτος, μόνο ένα μέρος των 440.000, που την επισκέφθηκαν το 2014.

 

 

 

 

 

 

One response to “Με νέα διαφημιστική εκστρατεία, η Τυνησία επανέρχεται δυναμικά στον τουριστικό τομέα, με τίτλο… «Ήρθε η ώρα για την Τυνησία»”

  1. Δημήτρης Α. Καπαϊτζής says:

    Καλημέρα σας.
    Είμαι απόφοιτος του Εμπορικού Τμήματος του 1955.
    Η τελευταία γενιά που αποφοίτησε από το κτίριο της οδού Φουάντ. Θέλω κι εγώ να συμμετάσχω στη εκδήλωση.
    Θα περιμένω λοιπόν λεπτομέρειες της διοργάνωσης.
    Με φιλικούς χαιρετισμούς.
    Δ.Α.Καπαϊτζής.

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΤΟ ΝΕΟ ΦΩΣ ΚΑΪΡΟΥ

Αρχείο Ειδήσεων

Οκτωβρίου 2018
M T W T F S S
« Sep    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Αλεξανδρινός Ταχυδρόμος

O ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΟ ΚΑΪΡΟ
32°
scattered clouds
humidity: 29%
wind: 4m/s SW
H 24 • L 24
33°
Tue
35°
Wed
30°
Thu
Widget

Σχετικά με εμάς

Η ιστοσελίδα για τις αιγυπτιώτικες επιχειρήσεις όπου γης