Την αγορά της Λιβύης επιχειρούν να κατακτήσουν τα ελληνικά Goody’s και Flocafe


Στην αγορά της Λιβύης εισέρχονται τα Goody’s και τα Flocafe, σύμφωνα με ανακοίνωση του ομίλου Vivartia που ελέγχει τις δύο ελληνικές αλυσίδες.

 

Όπως έγραψαν τα Νέα (3.2.2014), μέχρι το καλοκαίρι θα έχουν λειτουργήσει τα δύο πρώτα καταστήματα από το σύνολο των 20 που προβλέπει η συμφωνία με την Tasty Franchise Ltd (10 Goody’s και 10 Flocafe).

 

Για την Vivartia η συμφωνία αυτή είναι απολύτως συμβατή με την επιχείρηση εξωστρέφειας του ομίλου εστίασης Goody’s-Everest που έχει συμφωνίες ανάπτυξης σε Αλβανία, Κόσοβο, Μαυροβούνιο, ΠΓΔΜ, Λευκορωσία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και άλλους.

 

Με την είσοδο στην αγορά της Λιβύης, οι δύο αλυσίδες στοχεύουν σε 7 εκατομμύρια νέους καταναλωτές, ανοίγοντας ταυτόχρονα την πόρτα εισόδου στην αγορά της Βορείου Αφρικής.

 

Πηγή: www.bankwars.gr

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


Hephaestus Radio


Διαδικτυακή Πλατφόρμα Κυπρίων Διασποράς


DIADIKTIKI-PLATFORMA-DIKTION-DIASPORAS

Αρχείο Ειδήσεων

Δεκεμβρίου 2023
M T W T F S S
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Pyramis News Ads


Zeppelin Computers


Pyramis News Ads




Σχετικά με εμάς

Η ιστοσελίδα για τους Αιγυπτιώτες όπου γης