Την αγορά της Λιβύης επιχειρούν να κατακτήσουν τα ελληνικά Goody’s και Flocafe


Στην αγορά της Λιβύης εισέρχονται τα Goody’s και τα Flocafe, σύμφωνα με ανακοίνωση του ομίλου Vivartia που ελέγχει τις δύο ελληνικές αλυσίδες.

 

Όπως έγραψαν τα Νέα (3.2.2014), μέχρι το καλοκαίρι θα έχουν λειτουργήσει τα δύο πρώτα καταστήματα από το σύνολο των 20 που προβλέπει η συμφωνία με την Tasty Franchise Ltd (10 Goody’s και 10 Flocafe).

 

Για την Vivartia η συμφωνία αυτή είναι απολύτως συμβατή με την επιχείρηση εξωστρέφειας του ομίλου εστίασης Goody’s-Everest που έχει συμφωνίες ανάπτυξης σε Αλβανία, Κόσοβο, Μαυροβούνιο, ΠΓΔΜ, Λευκορωσία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και άλλους.

 

Με την είσοδο στην αγορά της Λιβύης, οι δύο αλυσίδες στοχεύουν σε 7 εκατομμύρια νέους καταναλωτές, ανοίγοντας ταυτόχρονα την πόρτα εισόδου στην αγορά της Βορείου Αφρικής.

 

Πηγή: www.bankwars.gr

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΤΟ ΝΕΟ ΦΩΣ ΚΑΪΡΟΥ

Αρχείο Ειδήσεων

Ιουνίου 2019
M T W T F S S
« May    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Widget

Σχετικά με εμάς

Η ιστοσελίδα για τις αιγυπτιώτικες επιχειρήσεις όπου γης