Επειδή μιλάμε για ήθος, με ποιο δικαίωμα ο Πρόεδρος της ΕΚΚ Χρ. Καβαλής ισχυρίζεται ότι το «ΠΥΡΑΜΙΣ» είναι αντίθετο με την Κοινότητα;
Επειδή πολύς λόγος έχει γίνει τελευταία περί του δημοσιογραφικού ήθους, από τον υπογράφοντα και με αφορμή τις πρόσφατες άστοχες και άδικες επιθέσεις του Αντιπροέδρου της Ελληνικής Κοινότητας Καΐρου κ. Μιχάλη Γκρουνστέιν, που απαντήθηκαν πριν από δύο ημέρες από το ΠΥΡΑΜΙΣ, αξίζει να ακούσουμε τι ανέφερε πλέον από την πλευρά του ο ίδιος ο Πρόεδρος της ΕΚΚ κ. Χρήστος Καβαλής, μιλώντας χθες, 5 Δεκεμβρίου, ονομαστικά για την πρώτη ενημερωτική ιστοσελίδα που δημιουργήθηκε για τον Αιγυπτιώτη Ελληνισμό, το «ΠΥΡΑΜΙΣ», κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στον Σύνδεσμο Αιγυπτιωτών Ελλήνων.
Ακούστε το ηχογραφημένο στιγμιότυπο:
Όπως ακούσατε και στο ηχογραφημένο απόσπασμα που εξασφάλισε το «ΠΥΡΑΜΙΣ», και μιλώντας για το ενημερωτικό κομμάτι της Ελληνικής Κοινότητας Καΐρου, ο κ. Καβαλής ανέφερε συγκεκριμένα:
«Υπάρχει εφημερίδα, η ιστοσελίδα μας…
Προς Θεού, δεν είναι το ΠΥΡΑΜΙΣ.
Είναι το ekkairo.org.
Το ΠΥΡΑΜΙΣ είναι αντίθετο πλέον με την Κοινότητα…»
Το ερώτημα είναι ξεκάθαρο: Ποιος δίνει το δικαίωμα στον Πρόεδρο της Ελληνικής Κοινότητας Καΐρου να κρίνει ότι το «ΠΥΡΑΜΙΣ» είναι «αντίθετο με την Κοινότητα»;
Κε Καβαλή, έχετε δει σε κάποια αιγυπτιακή ή ελληνική υπηρεσία κάποια καταγγελία εκ μέρους του ΠΥΡΑΜΙΣ εναντίον σας;
Δηλαδή, για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, αναφέρει για παράδειγμα ο τάδε τηλεπαρουσιαστής ότι το τάδε Υπουργείο της Ελλάδας ανακάλυψε παρατυπίες στην τάδε εταιρεία και αποκαλύπτει τα έγγραφα. Αυτό αυτόματα σημαίνει ότι ο εν λόγω δημοσιογράφος συνταυτίζεται με τη μία ή την άλλη άποψη;
Δηλαδή, αν ο Χατζηνικολάου λέει ότι ο Πρόεδρος της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης επιτίθεται στον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα, τότε ο εν λόγω δημοσιογράφος θεωρείτε ότι είναι ταυτισμένος και όργανο του Μητσοτάκη; (ΣΣ.η επιλογή των ονομάτων είναι προφανώς τυχαία, για να μην παρεξηγηθούμε).
Πρέπει, επιτέλους, κύριοι της Κοινοτικής Επιτροπής να ξεχωρίσετε τις όποιες προσωπικές σας διαφορές (που είναι ανθρώπινο να έχετε) από τις παροικιακές σας υποχρεώσεις και από το έργο που σάς έχει εμπιστευθεί η παροικία.
Αν η συγκεκριμένη Διαχειριστική Επιτροπή και ο Πρόεδρός της πιστεύουν ότι το ΠΥΡΑΜΙΣ δεν εξυπηρετεί τα συμφέροντά τους, είναι δικό τους θέμα.
Δεν έχουν όμως κανένα δικαίωμα να ισχυρίζονται, και μάλιστα από μικροφώνου και σε δημόσια εκδήλωση, στον Σύνδεσμο Αιγυπτιωτών Ελλήνων, ότι το ΠΥΡΑΜΙΣ είναι αντίθετο με την Κοινότητα Καΐρου.
Όπως αναφέρθηκε και στο προχθεσινό κείμενο – απάντηση προς τον Αντιπρόεδρο της ΕΚΚ Μιχάλη Γκρουνστέιν, το ΠΥΡΑΜΙΣ έχει εκφράσει ξεκάθαρα την επιθυμία του να δημοσιεύει ό,τι επιθυμεί οποιοσδήποτε ελληνικός φορέας στην ευλογημένη Χώρα του Νείλου, και βεβαίως και η Ελληνική Κοινότητα Καΐρου, η «Μητέρα των εν Καΐρω Σωματείων».
Το ίδιο έχει εκφραστεί και καταγραφεί από τον ίδιο τον υπογράφοντα στη συζήτησή του με την Διαχειριστική Επιτροπή στις 9 Οκτωβρίου, ότι είναι απόλυτα διαθέσιμος για παρουσίαση οποιασδήποτε δημοσίευσης από την Ελληνική Κοινότητα Καΐρου.
Και όμως, από τότε μέχρι σήμερα, δύο και πλέον μήνες περάσανε, και «ούτε φωνή ούτε ακρόαση» εκ μέρους της ΕΚΚ, παρά τις επανειλημμένες απόπειρες κλήσεων και ηλεκτρονικά μηνύματα του υπογράφοντος σε Κοινοτικούς Επιτρόπους.
ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ!
Τότε, κε Γκρουνστέιν, κε Καβαλή και Κοινοτική Επιτροπή, αν επιθυμείτε αυτήν την πολιτική, μην κατηγορείτε το ΠΥΡΑΜΙΣ ότι δεν κάνει σωστά τη δουλειά του.
Το αν εσείς έχετε αποκλείσει το ΠΥΡΑΜΙΣ από τη δική σας ενημέρωση, είναι δική σας επιλογή.
Δεν έχετε όμως κανένα δικαίωμα να λέτε ότι το ΠΥΡΑΜΙΣ δεν έχει δημοσιογραφικό ήθος.
Αναλογιστείτε τις ευθύνες σας και στη συνέχεια θα μπορείτε να εκφράσετε πραγματική άποψη για το πώς πρέπει να γίνεται η ανεξάρτητη ενημέρωση και προς όλους, χωρίς περιορισμούς και χωρίς αποκλεισμούς και μάλιστα για προσωπικές διαφορές λιγοστών μελών της Διαχειριστικής Επιτροπής με κάποιον πάροικο, που δεν έκανε τίποτα παραπάνω, τίποτε παρακάτω, από το να σεβαστεί τη δουλειά του και την επαγγελματική του δεοντολογία.
Εν κατακλείδι, το ΠΥΡΑΜΙΣ, κε Καβαλή, είναι για όλη την παροικία. Εάν εσείς επιθυμείτε κάτι άλλο, είναι δική σας η ευθύνη. Και ο κόσμος – να είστε σίγουρος ότι – καταλαβαίνει…