ΑΙΓΥΠΤΟΣ

STOP στη διέλευση φορτηγών από τους κεντρικούς δρόμους του Καΐρου, κατά τις ώρες της ημέρας, αποφάσισε η αιγυπτιακή κυβέρνηση

Το τεράστιο πρόβλημα του χρονίζοντος προβλήματος του μποτιλιαρίσματος στους δρόμους του Καΐρου, προσπαθεί να ανατιμετωπίσει η αιγυπτιακή κυβέρνηση, με το νέο μέτρο που πήρε και θα απαγορεύει τη διέλευση των φορτηγών από τους κεντρικούς δρόμους του Καΐρου, κατά τις ώρες της ημέρας.

 

Είναι αλήθεια, ότι εδώ και χρόνια, η κατάσταση της κυκλοφορίας στην πολύβουη καϊρινή πρωτεύουσα είναι απελπιστική! Για να διασχίσει κανείς την πόλη, από τη μία άκρη της ως την άλλη, δεν είναι απίθανο να κάνει μέχρι και… τρεις ώρες! Και φυσικά, η μεγαλύτερη καθυστέρηση εντοπίζεται στο κέντρο της πόλης…

 

΄Ετσι, το νέο μέτρο με την απαγόρευση των βαριών οχημάτων από τις κεντρικές αρτηρίες της πόλης κατά τις ώρες της ημέρας, μόνο θετικό μπορεί να κριθεί από όσους έχουν νιώσει στο πετσί τους το πρόβλημα της κίνησης, που συνδιασμένο με τη μεγάλη μόλυνση από το καυσαέρι αλλά και τη ζέστη (τους καλοκαιρινούς μήνες), καθιστά τη ζωή στο Κάιρο δύσκολη…

 

Το μέτρο θα αρχίσει να ισχύει από τις επόμενες ημέρες, αφού πρώτα οι αρμόδιες αιγυπτιακές αρχές ενημερώσουν τους οδηγούς, μέσα από καμπάνιες ενημέρωσης που θα ξεκινήσουν ευθύς αμέσως.

 

Σύμφωνα με δημοσιεύματα των αραβικών εφημερίδων, για την αποτελεσματική εφαρμογή του μέτρου, θα τοποθετηθούν από την Αιγυπτιακή Τροχαία, σημεία ελέγχου στους κεντρικούς δρόμους και στις αρχές των γεφυρών, που θα καθοδηγούν τα φορτηγά σε παράπλευρες διευθύνσεις, εκτός του κέντρου της πόλης κατά τη διάρκεια την ημέρας, ενώ οι παραβάτες θα πληρώνουν πρόστιμα.

 

Για να συνειδητοποιήσουμε το πώς το καϊρινό μποτιλιάρισμα επηρεάζει αρνητικά την ίδια την ανάπτυξη της χώρας, είναι αξιοσημείωτο να συμπεριλάβουμε πρόσφατη μελέτη της Παγκόσμιας Τράπεζας, σύμφωνα με την οποία, το πρόβλημα αυτό κοστίζει κάθε χρόνο στο κράτος κάπου… 47 δις αιγυπτιακές λίρες (6,5 δις δολάρια), ένα μέγεθος που σύμφωνα με τους μελετητές θα φτάσει τα 105 δις αιγυπτιακές λίρες (14,6 δις δολάρια), τα επόμενα 16 χρόνια, μέχρι το 2030 (!!!)

 

Το μποτιλιάρισμα μέχρι τώρα στοιχίζει στο αιγυπτιακό κράτος περίπου το 4% του ΑΕΠ της χώρας, μέγεθος που μεταφράζεται: στο κόστος του χαμένου χρόνου για τους πολίτες (50%), έξοδα από καθυστερήσεις (31%) και το κόστος στην υγεία (19%).

 

Τέλος, η ίδια μελέτη αποκαλύπτει ότι από τους 1.000 πολίτες που σκοτώνονται κάθε χρόνο σε τροχαία στο Κάιρο, 500 τουλάχιστον είναι πεζοί που σκοτώνονται στο δρόμο από τα τροχαία…

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *