Οι Αχιλλοπουλίτες μαθητές Καΐρου εκπαιδεύτηκαν και στους κανόνες οδικής κυκλοφορίας…
Λίγο πριν τη λήξη της σχολικής χρονιάς 2014-2015, οι μαθητές της Αχιλλοπουλείου Σχολής είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν ένα ακόμη άκρως ενδιαφέρον σεμινάριο με θέμα «Οι κανόνες κυκλοφορίας των πεζών και η οδική συμπεριφορά».
Εισηγητής του σεμιναρίου – εκπαίδευσης, ήταν ο επίσημος πλέον συνεργάτης της Σχολής, κ. Γιώργος Χριστοφίδης. Στο συγκεκριμένο σεμινάριο, παρουσιάστηκαν στους μαθητές οι κανόνες κυκλοφορίας που ισχύουν για πεζούς και οχήματα και όσες έννοιες περικλείονται σε αυτή τη θεματική (οδική σήμανση, διαβάσεις πεζών, το παιδί στα μέσα μαζικής μεταφοράς κ.ά.). Το υλικό που αξιοποιήθηκε ήταν διαμορφωμένο αναφορικά με την ηλικιακή ομάδα στην οποία απευθυνόταν ο κ. Χριστοφίδης. Οι μαθητές χωρίστηκαν σε δύο ομάδες καθώς τα παιδιά των μεγαλύτερων τάξεων μπορούν να κατανοήσουν και να αντιληφθούν πιο σύνθετες έννοιες.
Η απήχηση του σεμιναρίου στους μαθητές φάνηκε από την πρώτη στιγμή από το βαθμό συμμετοχής τους. Μέσω των δραστηριοτήτων που συμπεριέλαβε στο σεμινάριο ο κ. Χριστοφίδης, οι μαθητές καλλιέργησαν την κριτική τους σκέψη ως προς την οδική τους συμπεριφορά. Η παρουσίαση για άλλη μία φορά διακρινόταν για το διαδραστικό της χαρακτήρα, για την ποικιλία των εννοιών που προβλήθηκαν, όπως και για την προσαρμογή του υλικού στην εκάστοτε ηλικιακή ομάδα. Τέλος, δόθηκαν στα παιδιά φύλλα αξιολόγησης για να διαπιστωθεί κατά πόσο κατέκτησαν τη νέα γνώση και αν διαμόρφωσαν σωστή οδική συμπεριφορά.
Ο Διευθυντής κ. Χαράλαμπος Κουγεμήτρος και ο Σύλλογος Διδασκόντων της Αχιλλοπουλείου Σχολής, ευχαρίστησαν θερμά τον κ. Χριστοφίδη για το χρόνο που αφιέρωσε για την οργάνωση και παρουσίαση του σεμιναρίου, όπως επίσης και για τη διάθεσή του να αστειευτεί με τα παιδιά, τα οποία αποτελούν ένα ιδιαίτερα απαιτητικό κοινό, στο οποίο η ανταπόκριση που έχει είναι μεγάλη, εκφράζοντας την ελπίδα έτσι ώστε την επόμενη σχολική χρονιά να συνεχιστεί η σημαντική αυτή συνεργασία, παρουσιάζοντας περισσότερα ενδιαφέροντα σεμινάρια στους μαθητές και εκθέτοντάς τους με αυτόν τον τρόπο σε περισσότερα γνωστικά ερεθίσματα.